Guitar Hero är roligare när man är två

Idag har jag varit oerhört seg. Jag började dagen med att spela psp, Sid Meier's Pirates, som är ett sjukt roligt och beroendeframkallande spel. Efter ett par timmars spelande tröttnade jag och då beställde jag en kebabtalrik, gott som fan tänkte jag och började käka. Mitt i njutningsstunden blir jag avbruten av att telefonen rinker, Leslie undrar om vi kan leka, javisst säger jag och halvtimmen senare spelar vi GTA 4 hos mig. Att spela GTA (som bara kan spelas i enspelarläge) blir efter en stund tråkigt så jag tar fram mina gitarrer och vi lirar Guitar Hero 3, riktigt kul var det och ganska jämnt blev det också (jag är ju självklart bättre än vad han är och körde hard, han körde bara på medium ;P).
Efter 4 timmar Guitar Hero hade vi träningsverk i fingrarna och Leslie fick gå hem. Dagen vill jag sammanfatta med att säga, Guitar Hero är roligare när man är två.


gh3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0