Pluggdag

Kom nyss hem från skolan och är ganska trött nu. Jag får ta och vila ett par timmar nu, måste ju plugga sen igen. Insåg nämligen hur mycket ja faktiskt har redan första veckan efter lovet. Matteprov, Religionsprov och svenska tal. Det är en hel del pluggande att hinna med på lovet och därutöver måste jag hinna med att göra lite kul saker också. Ja, det blir mycket att göra. Idag ska ja nog ta och göra ett gammalt högskoleprov för att komma in i hur det funkar, men det ska inte vara så knepigt. Jag kommer ihåg en hel del från sist jag gjorde provet, i 1:an. Sen ska jag även försöka räkna lite fysik och matte, vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0