Pust

Dagen började med att jag vaknade 7.00, käkade frukost och sedan begav jag mig till Högskolan. Jag gjorde nämligen högskoleprovet idag och redan när jag kom dit hamnade jag i fel bygge. Värre var det för Kujtim, han visste inte i vilken provlokal han skulle infinna sig så han fick springa runt över hela högskoleområdet tills han hittade rätt. Proven fick jag sitta och klura på från 8.30 till 16.15 med ett par raster och en luchrast däremellan och sä här i efterhand kan jag tycka att det inte gick alltför bra. Men sak samma jag kan göra det nästa termin igen och då blir det bättre, hoppas jag.

Jag skrev ner mina svar på papper så jag kunde genast rätta provet. Så här ser resultaten ut:

NOG - Logisk och matematisk del: 12 av 22
ELF - Engelsk läsförståelse: 12 av 20
ORD - Ord och begrepp: 20 av 40
LÄS - Läsförståelse svenska: 15 av 20
DTK - Hämta och tolka information ur diagram osv.: 9 av 20

Vet inte riktigt vad jag får (vet inte riktigt hur det räknas) över 1.0 hoppas jag att det blir men vi får se om 4 veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0