Finns det händelser som man aldrig kommer över? (hoppas inte)

Jag är trött på det här, trött på att ständigt känna konstant ångest, att inte kunna koppla av och bara njuta av livet. Jag är ständigt rädd för något, rädd, trots att det inte finns något konkret hot, ingenting att egenligen vara rädd för. Den här konstanta rädsla ger sig ständigt till känna iform av oro och hög puls, jag vet itne vad jag ska göra. Jag känner inte för att gå till någon terapeut, orkar inte. Jag känner mig utlämnad, sviken och förvirrad. Alltid finns det något som gnager på mitt samvete och när det är avklarat så dyker det alltid upp något nytt, som ersätter och upptar större delen av mina tankar. Jag önskar att jag kunde få ett slut på det här, stoppa det och vara glad igen. För den enda som kan stoppa det är jag själv och först när jag själv brutit den negativa cirkeln, kommer jag att må bra igen. Det vet jag mycket väl, men det är lättare sagt än gjort.

Kommentarer
Postat av: katil

fan vad bra förklarat och ja känner detsmma, jag hr börjat få fysiska problem värka d som av min ångest och oro, ständigt rädd. tipsa gärna om du blivit hjälpt av nått.. ja vet exakt hur du har det.

2009-01-07 @ 05:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0